Vážený zákazník,

vítame vás v nákupnom poriadku internetového veľkoobchodu. Nájdete tu odpovede na všetky otázky, týkajúce sa nákupu u nás. Nákupný proces je veľmi jednoduchý a pre Vás úplne bez rizika. Pre úplnosť uvádzame zákonom požadované podmienky nákupu a Vaše právo vrátiť nám tovar do 14 dní od jeho doručenia bez udania dôvodu.

Pokiaľ tu nenájdete odpoveď na vašu otázku, môžete sa obrátiť na pracovníkov nášho zákazníckeho centra, ktorí vám radi budú nápomocní. Otázky zasielajte na:

  • e-mail: info@textil4hotels.sk
  • telefonicky na čísle +420 776 246 375
  • Ak potrebujete poradiť, neváhajte sa opýtať priamo nás.

Dopravné a balné

Pri kusových odberoch je účtované dopravné a balné vo výške 6,6 € + DPH a 1% z hodnoty objednávky pri platbě dobierkou.. Pri objednávkach nad 400 € bez DPH je doprava zdarma. Pri vyšších objednávkach prešívaného programu prikrývok a vankúšov sa doprava kalkuluje individuálne, pretože sa jedná o ľahké ale objemné predmety.

Platba

Platbu je možné realizovať buď dobierkou, kedy sa platí v hotovosti prepravcovi pri odovzdaní zásielky a je možné platiť aj kartou, alebo je možné vykonať úhradu vopred prevodom na účet. V prípade, že Vám budeme tovar vyrábať, upravovať podľa vašich požiadaviek je forma úhrady vždy na dohode.

Číslo účtu: 2000417702 / 2010
IBAN: CZ2720100000002000417702
Swift: FIOBCZPPXXX

Tovar je potom možné si buď osobne vyzdvihnúť, alebo nechať zaslať na uvedenú adresu. Doprava tovaru k zákazníkovi je zabezpečovaná  expresnou balíkovou službou a dodacia lehota je vždy uvedená v detaile výrobku.

.

VRÁTENIE TOVARU

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů.


Zistíte Ak po obdržaní tovaru, že vám nevyhovuje, máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní. Tovar je potom nutné do ďalších 14 dní odslat na našej korepsondenční adresu. Peniaze vám budú zaslané späť behom nasledujúcich 14 dní a to vrátane poštovného ak bude vrátená zásilkakompletní a v pôvodnom stave.

Číslo účtu: 2000417702 / 2010
IBAN: CZ2720100000002000417702
Swift: FIOBCZPPXXX


Podmienky pre vrátenie peňazí:

  • Tovar musí byť neporušený, aby mohol byť ďalej ponúkaný zákazníkom.
  • Zákazník musí zásielku odoslať do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
  • Vo vrátenej zásielke može byť vložená kópia zaslného daňového dokladu.
  • Vraciame Vám peniaze za tovar ale i za dopravné. Zásielky na dobierku nebudú prijaté.

Záruky na tovar

Záručné podmienky

Internetový obchod Textil 4 Hotels poskytuje záruku na tovar v rozsahu všeobecne platných predpisov, a to po dobu uvedenú v záručnom liste. Ak nie je k výrobku dodávaný záručný list, platí zákonom stanovená záručná lehota. Internetový obchod Textil 4 Hotels sa u oprávnených reklamácií uplatnených v záručnej dobe zaväzuje bezplatne odstrániť závady na produktoch. Odstránenie poruchy je podľa typu produktu realizované výmenou produktu, výmenou vadného dielu, prípadne odstránením závady.

Záruka se nevzťahuje na škody spôsobené:

  • neodborným použitím
  • mechanickým poškodením  alebo opotrebovaním
  • živelnými pohromami (vodou, ohňom, bleskom)
  • inými vonkajšími vplyvmi (nestabilita elektrickej siete, prepäťové rázy indukované na telefónnej linke alebo napájacom zdroji atď)

Dĺžka záruky

Konkrétne dĺžky záruk produktov nájdete vždy v záhlaví informácie o produkte pod jeho názvom. Štandardné zákonná záručná lehota sú 2 roky, u niektorých produktov môže byť záručná lehota dlhšia.

Reklamácia tovaru

Dôvody reklamácie

Pri reklamáciách tovaru sa riadime platnými právnymi predpismi na ochranu spotrebiteľov.

V prípadoch, kedy ste dostali:

  • tovar poškodený
  • tovar dorazil nekompletný (napr. chýba dôležitá súčiastka apod) - Pozor, ak si objednáte viac tovaru s rôznou dodacou lehotou, je možné, že vám bola zásielka rozdelená.
  • dorazil vám iný tovar, než ste si objednali (napr. došlo k zámene zásielok na našej strane) môžete tieto zásielky reklamovať

 

O reklamácii informujte najskôr naše zákaznícke oddelenie na e-mailovej adrese info@textil4hotels.sk alebo na telefónnom čísle +420 776 246 375 a následne nám odošlite zásielku späť s kópiou faktúry o tovare.

Po posúdení oprávnenosti reklamácie na našej strane vám zašleme pripomienky, a v prípade, že bude reklamácia oprávnená, pošleme vám späť buď tovar nový, opravený alebo vám zašleme späť vaše peniaze.

Postup uplatnenia reklamácie

Ak zistíte, že dodaný tovar má závadu alebo je po dodaní poškodený, je nutné nám tento tovar zaslať na reklamáciu späť.

Miesto uplatnenia reklamácie

Kupujúci je povinný reklamovaný tovar zaslať alebo osobne dopraviť na adresu: Daniel Korpas  Textil 4 Hotels potoční 1091 Frýdek Místek 738 01, Česká republika TEL: +420 776 246 375 EMAIL: info@textil4hotels.sk

Doprava reklamovaného tovaru

Reklamovaný tovar musí zákazník dopraviť osobne alebo zaslať na miesto uplatnenia reklamácie. V prípade zaslania postupujte podľa inštrukcií v bode "Postup uplatnenia reklamácie reklamačného poriadku". Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, bude po jej vybavení zákazník vyzvaný k odberu tovaru. V prípade záujmu môže byť po dohode tovar zákazníkovi zaslaný (poštou alebo špedičnou firmou).


Reklamačné riadenie

Po obdržaní vyššie uvedených náležitostí, predávajúci začne reklamačné konanie u zasielateľa. Zasielateľ je povinný reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Predávajúci ďalej informuje kupujúceho najneskôr do troch dní od prijatia vyjadrenia o reklamácii od zasielateľa. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamácia prepravných služieb

Postup reklamácie prepravných služieb:
Tovar k vám môže byť doručovaný prostredníctvom dopravcov, našich zmluvných partnerov, ktoré sme pre vás vyberali s ohľadom na cenu, ale aj kvalitu služieb. Napriek tomu sa môže stať, že k vám zásielka príde poškodená.


V takom prípade postupujte prosím nasledovne:

  • Zásielku si vždy prezrite pred dopravcom.
  • V prípade poškodenia obalu (pokrčený, roztrhaný, rozmočený ...) spíšte ihneď s dopravcom protokol o poškodení zásielky.
  • Nenechajte sa dopravcom presvedčovať, že zásielka nie je dobre zabezpečená. Pri balení ošetrujeme tovar veľmi starostlivo, aby k vám dorazil v poriadku.

V prípade problému s dopravnou službou píšte na adresu info@textil4hotels.sk Do predmetu uveďte "Sťažnosť na dopravu", popíšte problém, uveďte kontakty na seba, číslo zásielky a číslo faktúry. Váš problém budeme riešiť s dopravcom a oznámime vám ďalší postup. Poškodené zásielky nemôžu byť vašou starosťou a nesmú Vám znepríjemňovať nakupovanie v ktoromkoľvek našom obchode.


Ako príjemcovia zásielky ste povinní si pri prevzatí zásielku prezrieť a pri zrejmých a na povrchu obalu zásielky viditeľných poškodeniach, popr. zjavné a vnútri poznateľné čiastočne straty zásielky, tieto poškodenia a straty reklamovať u zasielateľa. O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť spísaný ihneď zápis o škode. Doručovateľ je povinný takýto zápis spísať. Ak nie je poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej odovzdaní a prevzatí príjemcom zjavná, je príjemca zásielky povinný oznámiť odosielateľovi vznik škody bez zbytočného odkladu po tom čo ju zistil, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky na telefónnom čísle  +420 776 246 375. K reklamácii je vo všetkých prípadoch nutné predložiť kópiu faktúry.


Prajeme Vám príjemný a bezstarostný nákup

Rádca

Ako nakupovať

22. 03. 2013

Je to jednoduché ...

Používanie filtrov

08. 04. 2013

Zoraďte si obliečky podľa farby...

Akciové produkty a novinky

08. 04. 2013

Novinky a akcie

Výhody registrácie

08. 04. 2013

Prednostné akciové ponuky...